Ontdek Black Friday November

Dit is je laatste kans! De voorbije weken zag je de kortingen stijgen en zagen wij de inschrijvingen razendsnel binnenkomen. Deze laatste novemberweek en cyberweek betekent dan ook één ding: nu is het moment om je in te schrijven! Van donderdag 23/11, vanaf 13u00, tot en met maandag 27/11 krijg jij tot wel 70% korting op jouw favoriete opleiding.

claim je black friday korting

Dit is het moment waarop je gewacht hebt. Maar let op, want er schieten amper plaatsen over. Schrijf je dus snel in en volg de cursus van jouw keuze aan een sterk verminderde prijs!

NU is jouw moment

Wil je je toekomst binnen een specifieke sector verzekeren en tekenen voor werkzekerheid? Dan is dit jouw moment! Schrijf je nu in, behaal je diploma en maak je profiel onweerstaanbaar voor werkgevers en klanten. Maar let op: de plaatsen voor onze thuisstudies, groepslessen en virtual classes zijn beperkt. Wees er dus snel bij want het is jouw laatste kans om van de korting te genieten!

ontdek onze opleidingen

Door een opleiding bij ons te volgen, kies je voor werkzekerheid en ben je zeker van een mooie carrière. Onze docenten komen allemaal uit de praktijk en dragen hun kennis graag over aan jou! Zo ben je perfect voorbereid op je nieuwe droombaan en komt jouw cv altijd bovenaan de stapel te liggen. Ook zin in een nieuw avontuur? Schrijf je nu in en profiteer van een uitzonderlijke korting op onze cursussen!

Groeps- en virtual lessen

Om de kwaliteit van onze school te behouden, zijn de plaatsen in onze groepslessen en virtual classes beperkt. Hou je van rechtstreekse begeleiding en interactie met jouw docent en mede-studenten? Dan ben je hier op de juiste plaats!

Thuisstudies

Om een kwalitatieve en tijdelijke opvolging te bieden, aanvaarden de docenten een beperkt aantal studenten die ze dan intensief begeleiden. Grijp je kans en volg samen met een persoonlijke begeleider jouw cursus op afstand.

Actievoorwaarden

• Per inschrijving mag er één korting worden toegepast. Indien er meerdere kortingen van toepassing zijn, geldt de hoogste korting. De korting is dus niet geldig in combinatie met andere acties.
  • Om gebruik te maken van deze actie, dient het lesgeld bij inschrijving volledig te worden voldaan.
  • Deze actie geldt alleen voor nieuwe inschrijvingen.
  • Voor studenten die al zijn ingeschreven voor een opleiding, is het niet mogelijk om gebruik te maken van hun herroepingsrecht om van deze of een hogere korting gebruik te maken. Zodra wij je betaling hebben ontvangen, is je inschrijving definitief.