Vijf diploma's waarmee je in elke sector scoort

24/10/2022 Thomas Verlinden

Ben jij op zoek naar jobzekerheid? Zorg dan dat jouw cv opvalt in de massa. Dat doe je door je kennis en vaardigheden uit te breiden aan de hand van praktijkgerichte opleidingen. Lees snel verder en ontdek welke diploma’s in elke sector van pas komen!

Boekhouden

Wil jij je inkomsten en uitgaven efficiënt beheren? Ga dan voor een opleiding Boekhouden. Zo krijg je een helder beeld van je eigen financiën en ben je beter in staat om gerichte vragen te stellen aan je boekhouder. Of je nu zelfstandig ondernemer of werknemer in loondienst bent, financieel inzicht komt altijd van pas! Ben je alvast op de hoogte van de basisprincipes van boekhouden? Ook dan hebben we een gepaste vervolgopleiding voor jou!

EHBO

Veiligheid lijkt in de eerste plaats vooral belangrijk voor de gezondheids-, bouw en transportsector. Maar ook in andere sectoren is deze basisbehoefte essentieel.  Zo is het altijd mogelijk dat je klant, collega of medewerker zomaar ineens gezondheidsproblemen krijgt. In dat geval is het belangrijk om snel en doelgericht EHBO toe te dienen. Zo voorkom je drama’s en word jij de held van de werkvloer! Dus, ben jij klaar om levens te redden?

Digitale Marketing

Sociale media zijn alomtegenwoordig in onze maatschappij. Als professional is het dan ook belangrijk om je producten of diensten online in de kijker te zetten. Enkel zo krijg je meer naamsbekendheid en een hogere omzet. Met deze allroundopleiding Digitale Marketing groei je dan ook uit tot een volwaardige online marketeer die de clicks, likes en conversies van elke zaak de hoogte in laat schieten!

Productiviteitscoach

Productiviteit is een must op elke werkvloer. Enkel zo behaal je als team efficiënt alle werkdoelen. Maar ook als zelfstandige komt deze opleiding van pas. Tijdens deze opleiding breng je namelijk je meest productieve momenten in kaart. Zo leer je jouw professionele agenda efficiënt in te vullen. Wil je liever anderen begeleiden en motiveren? Dan ga je na je opleiding gewoon aan de slag als productiviteitscoach!

HR-Manager

Deze sociale opleiding is perfect voor iedereen die de bedrijfscultuur, het rekruteringsproces en het crisismanagement op de werkvloer wil optimaliseren. Als HR-manager word jij de onmisbare schakel in elk bedrijf. Je moet dus enkel nog maar een favoriete sector kiezen. Start je liever zelfstandig? Ook dan is deze opleiding een meerwaarde. Zo helpen je leiderscapaciteiten en mensenkennis je bij de uitbreiding van je zaak!

relatedBlogs

Sekscounselor of Seksuoloog: welk beroep past bij jouw ambities?

Hoe word jij de beste versie van jezelf..

Wereldbank: Diploma’s renderen beter dan aandelen

previousLabel

Docent in de kijker: Rob Berghmans

nextLabel

Succesverhaal: interview met oud-student Medisch Secretariaat Lydia Renard

mostRead

Laat je baas je opleiding betalen!

21/02/2019

Knoopje?

09/07/2018

10 studietips voor onze studenten

06/05/2021

relatedCourses

Boekhouden Basis

Volg de opleiding Basis Boekhouden en word een krak in je vak als Boekhouder.

HR-Manager

Volg de opleiding HR-Manager en word een krak in je vak als HR-Manager.

Digitale Marketing - Allround

Schrijf je in voor de cursus Online Marketing en word veelzijdig Digital Marketeer.

Boekhouden Basis

Ga voor de studie Basis Boekhouden en lanceer je carrière als Boekhouder.

HR-Manager

Ga voor de studie HR-management en lanceer je carrière als HR-Manager.

studyCategories

Administratie & Onthaal

Management & Bedrijfsvoering

Boekhouden