Time management coach, cpProfessionWithFuture

Een bodemloze inbox, duizenden vergaderingen, te veel om te doen en te weinig tijd. We kunnen de dagen niet langer maken, maar we kunnen je wel leren hoe je je tijd zo efficiënt mogelijk verdeelt.

Je ontdekt in deze online opleiding welke timemanagement-problemen op jou specifiek van toepassing zijn en je maakt een takenplan op maat op. Zo haal je meer voldoening uit je werk en je leven.

Ook voor bedrijven zijn timemanagement-talenten meer dan welkom. Ambieer jij een leidinggevende functie? Dan heb je absoluut time management skills nodig. Onderzoek wijst uit dat zeven op de 10 managers tijdsverdeling in hun top 5 essentiële jobskills plaatsen. Wacht dus niet te lang!

Time is what we want most, but what we use worst.

William Penn
cpWouldYou
  • je eigen tijd efficiënter leren indelen
  • anderen helpen om structuur in hun agenda te brengen
  • prioriteiten leren stellen en vertrekken vanuit een doordachte planning
  • starten als time management coach
Time Management
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • 5 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €182

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram Time Management
Time Management avondschool
cpCourseContent
  • Prioriteiten stellen
  • Baas over je agenda zijn en niet andersom
  • Doelen zetten
  • Een efficiënte planning opmaken
  • Stipt zijn
  • Tijdverlies vermijden
  • Efficiënt omgaan met e-mails en telefoongesprekken
Volwassenenonderwijs Time Management
  • Je hebt écht grip op je agenda, afspraken, e-mails etc... Je behoudt probleemloos het overzicht zonder de tijd uit het oog te verliezen.
  • Jij bent meester over je tijd en je maakt een gestructureerde en efficiënte planning.
  • Je coacht cliënten om met timemanagement meer balans in het leven te vinden.
Time Management volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities
  • Time management coach
  • Workshops time management begeleiden
  • Life coach
  • Coördinator op verschillende afdelingen in het bedrijf

cpStartingDatesGroupCourse Time Management

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De opleiding Time Management bestaat uit 5 interactieve lessen op vaste lesdagen. Elke les duurt 3 uur en wordt live gedoceerd door een professionele vakexpert. Via eCampus heb je toegang tot ons online leslokaal. Je volgt de lessen dus digitaal waar je maar wilt. Je hebt de keuze om je camera aan te zetten zodat je medestudenten je kunnen zien of niet.

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het inschrijvingsgeld voor de opleiding bedraagt slechts 182.00 euro. Dit bedrag omvat het lesboek, de professionele begeleiding van een docent voor wie time letterlijk money is, het gebruik van de lokalen en het examen.

Time Management
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €182

cpStartNewCarreer Time Management. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Time Management

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpVirtualUSP1