In een tijd van onpersoonlijke sms’jes en droge Facebookberichtjes vinden veel mensen het steeds prettiger om vrienden en familie te verrassen met een originele, zelfgemaakte wenskaart. Vind jij het ook belangrijk om jouw wensen op een intieme en persoonlijke manier over te maken? Dan is deze inspirerende workshop echt jouw ding!

Onder begeleiding van een professioneel knutselaar en ontwerper leer jij hoe je een creatief ontwerp omzet in een prachtige 3D-wenskaart. Je ontdekt hoe je reliëf maakt, een overtuigend 3D-effect creëert, de kaart aantrekkelijk afwerkt en van een leuke tekst voorziet.

Zo maak jij binnenkort je eigen wenskaarten voor elke gelegenheid: van kerstmis, over Valentijn, tot verjaardagen. Schrijf je vandaag nog in en knutsel erop los!

Het creëren van 3D wenskaarten is als het openen van deuren naar een betoverende wereld vol mogelijkheden.

onbekend
cpWouldYou
Wenskaarten maken in 3D
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • 1 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €76

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram Wenskaarten maken in 3D
Wenskaarten maken in 3D (hobby) avondschool
cpCourseContent
  • De benodigdheden
  • Een origineel en creatief idee uitwerken
  • Knippen en plakken
  • Het perfecte 3D-effect creëren
  • Een leuke tekst voor op je kaartje
  • Een mooie afwerking
Volwassenenonderwijs Wenskaarten maken in 3D (hobby)
cpSkillsAndSkills

Tijdens deze workshop steek je de handen meteen uit de mouwen en maak je zelf enkele prachtige wenskaarten die je nadien gewoon mee naar huis neemt! Thuis ga je dan zelf verder aan de slag en maak jij de meest unieke kaarten die je aan vrienden of familie kan uitdelen. Iedereen zal vol spanning afwachten tot ze nog eens post van jou ontvangen!

Wenskaarten maken in 3D (hobby) volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities

Alle workshops die je via de Hobbyschool volgt, zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Maar dat sluit niet uit dat je al deze vaardigheden ook in je professionele carrière kan gebruiken! Werk je als begeleider in een dagverblijf of ga je wel eens aan de slag als vrijwilliger tijdens creatieve namiddagen, workshops of sessies? Dan ben jij weer helemaal mee met de nieuwste informatie en kennis over tal van leuke activiteiten die jij in groep kan uitvoeren.

cpStartingDatesGroupCourse Wenskaarten maken in 3D

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De workshop ‘Wenskaarten maken in 3D’ duurt 4 uur. Tijdens deze opleiding ontdek je op een praktijkgerichte manier alle kennis en vaardigheden voor een uitgebreide introductie tot dit fantastische interesseveld. Zo ga jij thuis gewoon verder aan de slag! De ideale manier om jouw vrije tijd extra waardevol te besteden! In het overzicht met de startdata vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het inschrijvingsgeld voor deze workshop bedraagt slechts 76.00 euro. Dit bedrag omvat het geïllustreerde lesmateriaal, de professionele begeleiding van een ervaren docent, het gebruik van de lokalen en het attest dat je nadien ontvangt.

Wenskaarten maken in 3D
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €76

cpStartNewCarreer Wenskaarten maken in 3D. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Wenskaarten maken in 3D

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpVirtualUSP1