teacherLabel

Frederic Fraré

4.9/5

Frederic Fraré werkt als freelance sportverzorger, zowel voor individuen als voor clubs. Vanuit zijn basisopleiding fitnessinstructeur heeft hij zich door de jaren heen verder verdiept in individuele begeleiding voor competitieve en recreatieve sporters, zowel op het vlak van prestaties en blessurepreventie alsook voeding en Mental Coach. Hij heeft onder andere gewerkt als sportverzorger in het basketbal en als Physical Coach in het volleybal.

In 2016 werd Frederic ook docent van de opleiding Personal Coaching. De belangrijkste tip die hij zijn studenten wilt meegeven is: DENK! In het domein van coaching wordt er namelijk veel nonsens verkondigd door mensen die geen kennis van zaken hebben. De studenten zullen leren analyseren en nadenken over de oefeningen die ze zien. Het is ook belangrijk dat de studenten elkaar durven verbeteren, want feedback van medestudenten wordt meestal beter onthouden. De studenten krijgen informatie over de verschillende richtingen die ze uit kunnen gaan, maar uiteindelijk zullen ze als Personal Coach hun eigen weg moeten zoeken en verder groeien.

teacherGivesCourse Personal Coach.

Frederic Fraré givesCourses

Personal Coach

Volg de opleiding Personal Coach en word een krak in je vak als Personal Coach.