Onze kortingen & acties

Intellectuele ontwikkeling staat bij ons op de eerste plaats. We vinden het noodzakelijk om zoveel mogelijk mensen de kans te geven zich bij te scholen. Daarom houden we onze opleidingen betaalbaar en zijn er verschillende financiële voordelen aan verbonden.

Naast de unieke kortingen vind je hier onze vaste promoties van -10% of zelfs -20% op alle cursussen van het Centrum Voor Avondonderwijs. In de volgende gevallen geniet je van een flinke prijsvermindering:

Vroegboekkorting

Tot 20% korting

Schrijf in minstens 90 dagen voor de start van een groepsles of een virtual class en geniet van tot 20% korting.

Meer INFO

Werkzoekenden

Betaal €50 minder

Heb je een geldig werkloosheidsattest? Geniet van €50 korting op onze opleidingen.

Last call korting

15% korting

Krijg 15% korting op de selectie groepslessen en virtual classes die binnenkort starten. Grijp je kans en studeer voordelig.

Loopbaanbegeleiding

Begeleiding met korting

Volg met loopbaancheques voordelig loopbaanbegeleiding bij één van onze vaste partners.

Gezinsstuderen

Slechts €99 voor jouw familie

Elk familielid dat zich samen met jou inschrijft voor dezelfde thuiscursus of Virtual Class betaalt slechts 99 euro!

Studenten- en docentenkorting

15% korting

​​​​​​​​​​​​​​

Met een studenten- of docentenkaart van de universiteit, hogeschool of een andere onderwijsinstelling heb je bij ons een waardevolle troef in handen. Omdat onze opleidingen over de hele lijn te combineren zijn met die van jou, stel je een gepersonaliseerd traject samen op basis van jouw huidige opleiding.