Hoogste slaagkansen!

​​​​​​​

Je hebt examengarantie

Onze onderwijsinstelling staat bekend om zijn hoogkwalitatieve cursussen. Al onze docenten zijn ervaren lesgevers die hun strepen hebben verdiend binnen hun vakgebied. Het zijn ondernemers die hun vak door en door kennen en je graag hun kennis doorgeven.

Aan het einde van elke opleiding leg je een examen af. Ben je geslaagd? Dan sturen wij jouw waardevolle diploma snel naar je op. Niet onmiddellijk geslaagd? Dan plan je met jouw persoonlijke opleidingsconsulent kosteloos je herexamen in. Samen zorgen jullie ervoor dat het je de volgende keer wel lukt! Examen afleggen is vrij en doe je wanneer je er klaar voor bent. Je kan altijd een getuigschrift van deelname krijgen als je de lessen enkel volgt uit interesse.

Je kan onbeperkt gratis examen afleggen

Het examen aan onze school is steeds inbegrepen in het inschrijvingsgeld. Voor de groepslessen leg je de laatste les examen af.  Je mag onbeperkt herkansen op een latere datum. Jij kiest of je dit doet bij dezelfde docent of bij een collega.  Je betaalt dus nooit meer lesgeld dan het bedrag dat bij de betreffende cursus staat aangegeven. Onbeperkt herkansen is dus gratis!

Je hebt hoge slaagkansen

Onze onderwijsinstelling behoort tot de onderwijsinstellingen met de hoogste slagingskansen van België. Dit is ten eerste omdat je onbeperkt examen mag afleggen. Daarnaast word je perfect voorbereid op het examen via het online leerplatform. Dat platform bevat examenvragen uit het verleden. Je kan ook testexamens afleggen zodat je perfect kan inschatten of je klaar bent voor het examen. Het merendeel van onze studenten slaagt daarom van de eerste keer! De rest behaalt het diploma meestal na de eerste of tweede herkansing.

Het is eenvoudig. Als je deelneemt aan alle lessen en je je goed voorbereidt op het examen,  dan slaag je! En erna krijg je jouw diploma snel opgestuurd via de post.

Je hebt examengarantie

De Gezondheidsschool staat bekend om haar hoog kwalitatieve cursussen. Al onze docenten zijn ervaren lesgevers die hun strepen hebben verdiend binnen hun vakgebied. Het zijn ondernemers die hun vak door en door kennen en je graag hun kennis doorgeven.

Aan het einde van elke opleiding leg je een examen af. Ben je geslaagd? Dan sturen wij jouw waardevolle diploma snel naar je op. Heb je een herkansing nodig? Dan plan je met jouw persoonlijke opleidingsconsulent gratis je herexamen in. Samen zorgen jullie ervoor dat het je de volgende keer wel lukt! Examen afleggen is trouwens altijd vrijblijvend. Je krijgt altijd een getuigschrift van deelname als je de lessen enkel volgt uit interesse.

Examen afleggen is inbegrepen

Het examen aan onze school is steeds inbegrepen in het inschrijvingsgeld. Wanneer je buist, mag je herkansen. Jij kiest of je dat doet bij dezelfde docent of bij een collega. Die extra service is gratis. Je betaalt dus altijd het lesgeld dat bij de betreffende cursus staat aangegeven. Herkansen is gratis, zo vaak als nodig!

Je hebt hoge slaagkansen

De Gezondheidsschool behoort tot de onderwijsinstellingen met de hoogste slagingskansen van België. Dit is ten eerste omdat je examen mag afleggen zo vaak als nodig. Daarnaast word je perfect voorbereid op het examen via het online leerplatform. Dat platform bevat examenvragen uit het verleden. Je hebt ook de mogelijkheid testexamens af te leggen zodat je perfect inschat of je klaar bent voor het examen. Het merendeel van onze studenten slaagt daarom van de eerste keer! De rest behaalt het diploma meestal na de eerste of tweede herkansing.

Het is eenvoudig. Als je deelneemt aan alle lessen en je je goed voorbereidt op het examen, slaag je. Daarna krijg je jouw diploma snel opgestuurd via de post.