Ondernemingsloketten voor studenten

Wil jij als zelfstandig ondernemer aan de slag? Dan is een adequate voorbereiding een goed begin. Het Centrum voor Avondonderwijs biedt tal van interessante en praktijkgerichte opleiding die jou klaarstomen om te starten als eigen baas.

Toch zijn er een aantal aandachtspuntjes die je best in je achterhoofd houdt. Doe in eerste instantie voldoende vakkennis op in het thema en sector waarin je aan de slag gaat. Volg een opleiding en bijhorende stage waardoor je jezelf in mum van tijd expert mag noemen.

Leer daarnaast alles over het opstarten van een eigen zaak. We bieden tal van opleidingen aan die je alles bijleren over boekhouding, management, bedrijfsvoering en nog veel meer. Toch nood aan externe hulp? Ook dit bieden wij aan!

Als laatste stap je best even naar een ondernemingsloket. Zij helpen je bij heel wat praktische zaken zoals het inschrijven bij de Kruispuntbank van Ondernemingen, de nodige vergunningen aan te vragen en nog veel meer. Klaar om te starten? Hieronder vind je onze professionele partners die jou graag begeleiden in je zelfstandige avontuur!

Word onze partner in startersbegeleiding

Bij het Centrum voor Avondonderwijs streven we naar succesvolle carrières en uitdagende loopbanen voor onze alumni. Het opstarten van eigen ondernemingen hoort hier natuurlijk bij. Om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen, genieten onze studenten tijdens hun opleiding van professionele begeleiding van een ervaringsdeskundige. Hierdoor zijn ze 100% klaargestoomd om te excelleren binnen hun interesse.

Wil jij jouw professionele en doelgerichte begeleiding ook verlenen in het startersproces van onze alumni? Contacteer ons vandaag nog, ontdek al jouw voordelen en ontvang tal van studenten die klaar zijn om de sprong richting hun eigen onderneming te wagen!