Massagetherapeut, cpProfessionWithFuture

Een goede massage is heerlijk ontspannend voor lichaam en geest. Ben jij iemand die anderen graag een relaxerende ervaring of een heilzame behandeling geeft? Wil je hier professioneel mee bezig zijn en er je beroep van maken? Dan is deze cursus jouw ding!

Als Masseur verlicht je pijn, zorg je voor ontspanning, voorkom je kwaaltjes en behandel je overbelaste spieren. Het is een boeiende job die bovendien veel voldoening geeft! Tijdens de cursus leer je, naast een introductie in de anatomie, allerlei massagetechnieken: van effleurage, over duimrollen, tot petrissage. Je ontdekt ook diverse massageproducten en hoe je een eigen praktijk professioneel inricht.

Breng het lichaam van klanten in topconditie en ga voor een topcarrière!

Het lichaam is de pen en de massage is de inkt die de kunst van het welzijn schrijft.

onbekend
cpWouldYou
  • ontspannende en deugddoende massages leren geven
  • klanten, vrienden of familieleden helemaal tot rust en bezinning brengen
  • weten hoe je een massagebehandeling perfect afstemt op de klant
  • zelf een massagesalon openen
  • studeren op eigen tempo, met ruimte voor je werk, je gezin en je hobby's
Massagetherapeut
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €379€303.20
cpProgram Massagetherapeut
Massagetherapeut online cursus
cpCourseContent
  • Anatomie van het menselijk lichaam
  • Alles over gewrichten, spieren en huid
  • Doeltreffende massageproducten
  • Ontspannende en heilzame massagetechnieken
  • De inrichting van je eigen praktijk
  • Je toekomstmogelijkheden als massagetherapeut
  • Starten als zelfstandig masseur
Studeren Massagetherapeut
cpSkillsAndSkills
  • Gevarieerde massagetechnieken toepassen: van effleurage en petrissage tot de technieken van Wetterwald!
  • De juiste massageproducten uitkiezen, aangepast aan elke individuele klant
  • Klanten een relaxerende en heilzame behandeling geven
  • Een eigen massagesalon deskundig inrichten en runnen
Massagetherapeut studeren
cpFutureOpportunities
  • Medewerker bij een massagetherapeut
  • Werknemer in een wellnesscentrum, massagesalon of schoonheidsinstituut
  • Zelfstandig massagetherapeut
cpTeachers Massagetherapeut

cpPracticalInfo

Na je inschrijving meteen aan je studie beginnen? Dat kan! De digitale cursus staat binnen 1 minuut op jouw profielpagina én op het interactief leerplatform. De papieren versie doen we gelijktijdig op de post. Hou dus je brievenbus in de gaten! Vanaf dag één geniet jij van een jaar lang online begeleiding door een ervaren masseur met een eigen praktijk. Contacteer hem via het online leerplatform voor feedback of ondersteuning.

Omdat je toegang hebt tot een papieren én een digitale versie van de cursus, studeer jij waar en wanneer je maar wil. Jij geeft je leerproces zelf vorm! Dat is de flexibiliteit van een thuisstudie. Studeer op eigen tempo en leg pas examen af als je er klaar voor bent. Slaag je voor dit examen? Bravo, je bent de trotse eigenaar van het getuigschrift Massagetherapeut!

cpFinancialInfo

Je inschrijvingsgeld voor de opleiding Massagetherapeut bedraagt maar 379.00 euro. Voor dit bedrag ontvang je allereerst een geïllustreerd cursusboek met verklarende afbeeldingen en foto´s. Daarnaast krijg je ook een jaar lang online begeleiding van een professioneel masseur, een echte meester in zijn vakgebied! Tenslotte krijg je ook levenslange toegang tot ons interactief leerplatform én de mogelijkheid om binnen een ruime periode van 5 jaar gratis examen af te leggen. Zo heb je alles bij de hand om je thuisstudie succesvol te doorlopen!

Massagetherapeut
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €379€303.20

cpStartNewCarreer Massagetherapeut. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Massagetherapeut

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

HENDRIK

Ik twijfelde eerst over deze thuisopleiding. Ik ben dan gaan kijken op het secretariaat naar het volledige cursusboek. Toen ik zag hoe veel info aan bod kwam, was ik ineens overtuigd.

ANKE L.

Deze cursus is echt heel volledig. Er wordt heel wat aandacht besteed aan de anatomie en fysiologie van het menselijk lichaam. Die kennis is natuurlijk erg belangrijk als masseur.

KOBE V.W.

Ik was verrast door hoe snel de cursus bij mij in de postbus lag. Ik vind uit een boek studeren nog altijd handiger dan op de computer. Handig dat je de twee opties krijgt!

cpLiTestimonials