Medische zorg en Wonden, een opleiding die overal van pas komt

Wil jij jezelf en anderen rondom jou altijd helpen in geval van nood? Dan bieden wij jou deze boeiende en interessante thuiscursus Medische Zorg en Wonden aan! Waar je ook werkt of wat je ook doet, een goede kennis van EHBO komt altijd van pas.

Of het nu gaat om een bijensteek, een geschaafde knie of een brandwonde: letsels genezen het best als je ze efficiënt en juist verzorgt. Je ontdekt alle belangrijke technieken die je gebruikt wanneer iemand gewond raakt. En in levensbedreigende situaties red je mensen zelfs met jouw kennis van reanimatiemethoden! Deze cursus is dus zeker en vast essentieel!

Schrijf je nu in en ontdek alle nuttige en praktijkgerichte tips waarmee je mensen écht helpt.

I have learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.

Maya Angelou
cpWouldYou
  • weten hoe je vrienden, familieleden, collega’s of voorbijgangers op straat uit de nood helpt
  • op een veilige en verantwoorde manier EHBO leren toedienen
  • leren hoe je snel reageert op verschillende letsels, verwondingen en noodsituaties
  • comfortabel thuis studeren met online begeleiding door een ervaren hulpverlener
  • een waardevol diploma behalen waarmee je je kennis van EHBO aantoont
Medische zorg en Wonden
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €289€231.20
cpProgram Medische zorg en Wonden
Medische Zorg en Wondverzorging afstandsonderwijs
cpCourseContent
  • Soorten wonden, letsels en aandoeningen
  • Wondheling en het genezingsproces
  • Medische noodsituaties en het redden van mensenlevens
  • Reanimatietechnieken en het verschil met AED’s (automatische externe defibrillatoren)
  • Reinigen en ontsmetten van wonden
  • Aanbrengen van verschillende soorten verbandmateriaal
  • Verstikking, hyperventilatie en brandwonden
  • Wat moet er in een huisapotheek aanwezig zijn?
Medische Zorg en Wondverzorging diploma
  • Je vergaart een grondige kennis over verschillende soorten wonden
  • Jij weet hoe je elke wonde het best verzorgt en begrijpt het proces van wondheling
  • Je reageert adequaat in noodsituaties
Medische Zorg en Wondverzorging school
cpFutureOpportunities
  • Ideale cursus voor zij die dagelijks met kinderen werken
  • Medisch secretaresse
  • Goede voorbereiding voor toekomstige studenten geneeskunde
cpTeachers Medische zorg en Wonden

cpPracticalInfo

Je krijgt de cursus Medische zorg en Wonden binnen een week na inschrijving thuis opgestuurd en hebt dan de mogelijkheid meteen te beginnen met studeren. In deze thuiscursus ontdek je de verschillende technieken die je tijdens noodsituaties toepast. Je leert ook reanimatiemethoden die écht mensenlevens redden. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je bovendien waar en wanneer je wilt. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een docent via een online platform, dus je krijgt altijd steun! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor je opleiding Medische zorg en Wonden maar 289.00 euro. Hiervoor krijg je het uitgebreide cursusboek met handige illustraties, één jaar online begeleiding van je professionele docent, levenslange toegang tot het online studentenplatform én de mogelijkheid om binnen een termijn van vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een ideale start!

Medische zorg en Wonden
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €289€231.20

cpStartNewCarreer Medische zorg en Wonden. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Medische zorg en Wonden

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Michael

"Veel bijgeleerd dankzij deze cursus! Ik ben blij dat ik alle technieken nu ken."

Melanie

"Toen ik de cursus kreeg heb ik hem meteen helemaal gelezen. Mijn vriendje was gelukkig vrijwillig slachtoffer om alle technieken op te oefenen."

Frank

"De online begeleiding van de docenten was heel handig. Telkens wanneer ik een vraag had, kreeg ik heel snel een goed en duidelijk antwoord!"

cpLiTestimonials