Origami, een eenvou(w)dige hobby

Origami kennen we allemaal wel! Het is een enorm plezierige en creatieve bezigheid die zowel alleen als in gezelschap leuk is om te doen. Wil jij je origamiskills ontplooien en de meest complexere werkjes leren vouwen? Dan is deze boeiende hobbyopleiding helemaal iets voor jou!

Samen met een ervaren rot die de kunst van origami volledig in de vingers heeft, waag jij je aan nieuwe vouwvormen en figuurtjes. Zo tover je gegarandeerd de meest prachtige kunstwerkjes tevoorschijn tovert. Je ontdekt praktische tips en tricks zodat jij thuis gewoon zelf verder plooit. Het ideale tijdverdrijf voor jezelf of het hele gezin!

Creativity is seeing what everyone else has seen, and thinking what no one else has thought.

cpWouldYou
  • prachtige papieren figuren leren vouwen
  • je (klein)kinderen een leuk aandenken geven
  • cadeautjes opfleuren met een zelfgevouwen kunstwerkje
  • moeilijk ogende vormen eenvoudig gevouwen krijgen
  • een rustgevende en toegankelijke hobby beoefenen
Origami
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €143.99
cpProgram Origami
Origami 2.0 avondschool
cpCourseContent
  • Introductie tot origami voor gevorderden
  • Dieren en objecten vouwen
  • Leuke vouwvormen voor het hele gezin
  • Oefenen, vouwen en plooien
  • Handige tips voor een kreukvrij resultaat
  • Meer dan knutselen: origami als leuke decoratie
Volwassenenonderwijs Origami 2.0

Met de technieken en vaardigheden die je tijdens deze workshop leert, ga je thuis meteen verder aan de slag. Zo maak jij steeds originele en verfijnde origamiwerkjes waarmee jij iedereen zal verbazen. Want met jouw creatieve vingers vouw jij de meest prachtige figuurtjes tot in de perfectie!

Origami 2.0 volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities
Al onze hobbycursussen zijn bedoeld voor je eigen plezier en persoonlijke ontwikkeling. Met deze cursus train je vooral je handvaardigheid, geduld en creativiteit.

cpStartingDatesGroupCourse Origami

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De hobbyopleiding ‘Origami’ duurt 4 uur. Tijdens deze opleiding ontdek je op een praktijkgerichte manier alle kennis en vaardigheden voor een uitgebreide introductie tot dit fantastische interesseveld. Zo ga jij thuis gewoon verder aan de slag! De ideale manier om jouw vrije tijd extra waardevol te besteden! In het overzicht met de startdata vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het inschrijvingsgeld voor deze hobbyopleiding bedraagt slechts 143.99 euro. Dit bedrag omvat het geïllustreerde lesmateriaal, de professionele begeleiding van een ervaren docent, het gebruik van de lokalen en het attest dat je nadien ontvangt.

Origami
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 1 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 4 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €143.99

cpStartNewCarreer Origami. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Origami

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpGroupUSP1