Kimberley kiest voor een opleiding Chakra-en Aura Healing!

19/03/2020 Thomas Verlinden

Het was tijdens Kimberley’s eerste opleiding Yoga Instructeur, dat haar interesse geprikkeld werd om een opleiding Chakra- en Aurahealing te gaan volgen. "Ik ben de opleiding  Chakra- en Aurahealing gaan volgen nadat ik de opleiding Yoga Instructeur had afgerond. Tijdens de opleiding Yoga Instructeur ging het meermaals over de verschillende chakra’s. Mijn interesse was meteen geprikkeld. Ik wou er veel meer over te weten komen."

Gevoel van vertrouwen

"Tijdens de eerste les leerden we elkaar binnen het eerste halfuur kennen. Letterlijk en figuurlijk. We moesten per twee gaan zitten en elkaar onmiddellijk aanraken, handen geven, knuffelen... om positieve energie door te geven. Dat was toch eventjes wennen aangezien je met een groep mensen zit die je pas een halfuur kent. Toch gaf dit een gevoel van vertrouwen voor de komende lessen."

Inhoud van de lessen

Binnen de lessen Chakra- en Aurahealing  bekijk je meer dan enkel de theorie. Er wordt ook voldoende tijd gestoken in de praktijk! "Tijdens de opleiding hebben we uitgebreid de verschillende chakra’s en de auralagen besproken. Dat is het energetische veld dat ons beschermt en ons vorm geeft. Onze docente, Linda Foubert, had altijd voorwerpen en geuren bij die bij de bepaalde chakra’s en aura’s hoorden. Zo gebruikten we dat ook voor onze mantra’s, meditaties, mudra’s en ga zo maar verder. Met deze mantra’s en mudra’s leerden we bijvoorbeeld specifieke handhoudingen om onze energie aan te sturen. Dat was echt wel handig om de theorie makkelijker onder de knie te krijgen!"

Een échte Aura Healing

De opleiding heeft een theoretisch en een praktisch examen waar alle geziene leerstof in één keer wordt toegepast. "Tijdens onze laatste les, vond het theoretisch en het praktisch examen plaats. Daar hebben we voor het eerst alle leerstof toegepast. We werden opnieuw in groepjes van twee geplaatst en we moesten een échte aura healing op elkaar toepassen. De aura healing verliep volgens dezelfde structuur als in de praktijk van onze docente, Linda Foubert. Ze had ons allemaal een fiche van haar praktijk gegeven die we invulden. Ondertussen liep zij rond om ons te assisteren en beoordelen. We leerden op de juiste manier met een pendel werken, energie doorgegeven en tegelijkertijd de juiste notaties maken om professioneel aan de slag te kunnen."

"In tegenstelling tot de opleiding Yoga-Instructeur, moet je hier wel écht voor openstaan. In het begin verliep alles bij mij heel onwennig toen ik leerde werken met een pendel, maar toch heb ik momenten gehad waarvan ik dacht: dit klopt toch wel écht."

Geweldige docente

"Onze docente, Linda Foubert, was een zeer aangename docente. Zij heeft haar eigen praktijk in Sint-Niklaas en weet dus waarover ze spreekt. Eender welke vraag werd gesteld, ze wist ons altijd een correct antwoord te geven. Ook in de praktijk stond ze altijd klaar om ons te assisteren."

Heb jij ook zin om een opleiding Chakra- en Aurahealing te volgen?

Wil jij net als Kimberly ook je droom waarmaken en een opleiding Chakra- en Aurahealing volgen? Maak dan werk van je nieuwe carrière! Bekijk hier alvast meer informatie over de opleiding en schrijf je in! Heb je nog een extra duwtje in de rug nodig? Bekijk dan alvast een proefhoofdstuk of download de brochure. Zo weet je perfect wat je kan verwachten!

Studeer je liever op eigen tempo?

Volg de cursus Chakra- en Aurahealing dan in thuisstudie. Je werkt perfect van thuis uit aan je professionele carrière en je toekomst. Flexibel en betrouwbaar, in élke situatie. Op het studentenplatform eCampus staat je cursus meteen voor je klaar en heb je altijd alles bij de hand op je smartphone, tablet of laptop. Je geniet van online begeleiding door een échte vakexpert. Die staat altijd klaar voor al je vragen en voor de verbetering van extra oefeningen en opdrachten. Door de persoonlijke online begeleiding ligt de slaagkans van studenten uitzonderlijk hoog. Twijfel dus niet langer en schrijf je in!

cpSkillsAndSkills

• De verschillende chakra’s? Jij kent ze én past die kennis toe bij een behandeling.
  • Uitdagingen bij je cliënt opsporen en nauwkeurig bepalen aan welke chakra het ligt.
  • De chakra’s en aura's weer in balans brengen. Je bezorgt je cliënten meer levenskracht!
  • Je heft blokkades in de energiestroom van mensen op en laat hun levensenergie weer ongestoord stromen.
  • Je stelt je klanten gerust met je professionele aanpak.

Chakra- en Aurahealing, aProfession

cpLiPracticalInfo

• Diploma
  • courseTypeG2
  • 3 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • €279€223.20

cContent

• Chakra's leren doorgronden
  • Jezelf en anderen evalueren: wat zijn je doelen en wat werkt verrijkend?
  • De chakra’s en de aura weer in balans brengen en de energiebanen vrijmaken
  • Chakra- en aurareiniging in de praktijk: professionele technieken toepassen
  • Wat is energetisch healen?
  • Therapie met etherische oliën

blogAvailable

relatedBlogs

Alle clichés in één tel weggewerkt

Groentechips in de oven

Een opleiding volgen: een investering die zich altijd terugbetaalt

previousLabel

Kimberley gaat voor een carrière als yoga-instructeur!

nextLabel

Ontspanning voor het prille leven

relatedCourses

Chakra- en Aurahealing

studyCategories

Spiritualiteit & Energetische Therapieën

Psychologie & Therapie

Gezondheidszorg & Welzijn

Evenwichtig Leven

Alternatieve Therapieën

blogTags

CkakraChakra therapieAlternatieve behandelingAlternatieve geneeswijzenGezondheidszorgZeven chakra’sOpleidingCursusSchoolDiplomaChakra massageTrainingDiplomaLessenAvondonderwijsAura

mostRead

Laat je baas je opleiding betalen!

21/02/2019

Knoopje?