Massagetechnieken

Een écht goede, deugddoende massage geven, is een skill. Volg een van onze boeiende praktijkopleidingen waarmee je meteen aan de slag gaat in de relaxerende massagesector. Zo laat je je klanten op wolkjes je zaak uit lopen.

Vakexperten leren je alle kneepjes om voor een intensieve shiatsumassage of een heerlijk verkwikkende hot stone massage te zorgen. Met persoonlijke begeleiding krijg je de beste massagetechnieken onder de knie en leer je hoe je anderen laat relaxeren.

Dankzij ons aanbod van boeiende groepslessen, thuisstudies en virtual classes ga jij voor een carrière mét toekomst. Kies je favoriete opleiding uit ons interessante aanbod en laat anderen binnenkort genieten van jouw gouden handen!

allSubthemesWithinTheme Massagetechnieken

Thaise massage

3 fgroupcourses

beSureOfYourFuture

Als professioneel masseur geef je je klanten middels de juiste technieken de ultieme relaxatie ervaring. Een uitstekende masseur die alle knepen en grepen in de vingers heeft, luistert naar en inwerkt op de wensen van de klant is van onschatbare waarde. Bied je daarnaast ook een keuze aan verschillende massagestijlen aan, dan zullen je klanten vanzelf reclame voor je maken en ben je verzekerd van een trouw klantenbestand dat keer op keer terugkomt.

De wellnessbranche is een vaste waarde in de maatschappij. Steeds meer mensen realiseren zich wat de gezondheidsvoordelen zijn van massages. Ze zijn een uitstekende manier om te ontspannen in het hectische leven van vandaag en voelen zelfs aan als vakantie. Klanten gaan op zoek naar een dergelijk moment van ontspanning bij een expert. Ze zijn zich ervan bewust dat ze hiermee hun mentale en fysieke gezondheid een boost geven. - employerSpeaks

Massagetechnieken

trendsCapitalized

Met onze opleidingen streven we ernaar om steeds voorop te lopen op het gebied van wellness en massage. Elk jaar opnieuw doen er zich nieuwe ontwikkelingen en trends voor of herhalen trends uit het verleden zich. Met onze cursussen spelen we steeds gericht in op die nieuwe ontwikkelingen. De focus ligt de laatste jaren steevast op lymfedrainage en massagetechnieken die dat bevorderen. Naast het afvoeren van overtollig water en afvalstoffen, en het activeren van weefsel, zorgt deze massage voor het bevorderen van de bloedsomloop en het stimuleren van de celhernieuwing. Een massage die de klant zich als herboren doet voelen.

Massagetechnieken, hundredPercentOfTheTime

De technologische ontwikkelingen in de wellnesssector gaan met sprongen vooruit. Massagerobots, -stoelen en -apparaten zijn alomtegenwoordig. Er bestaan al geavanceerde robots die ontwikkeld zijn om specifieke punten te masseren. Toch blijven de oude massagemethoden een standaard. Zo zien we steeds meer behandelwijzen met roots in de traditionele Chinese geneeswijzen, die aangepast zijn aan de moderne westerse noden.

Als massagetherapeut haal ik veel voldoening uit mijn werk. Massage is er ook voor iedereen. Mensen zoeken bewust naar wellnesstherapeuten die hen helpen met uiteenlopende zaken. Daarom is het slim om bij te scholen. Onlangs volgde ik een extra opleiding shiatsumassage. Ik volgde alle lessen digitaal en ik kreeg online tips van een ervaren topmasseur. Via virtuele meetings kreeg ik feedback, om er zeker van te zijn dat ik de technieken goed onder de knie had. - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

Als masseur zorg je deskundig voor de ultieme relaxatie. Daarvoor heb je een grondige kennis van het lichaam en de technieken nodig. Een goede opleiding is absoluut noodzakelijk als je als masseur aan de slag wilt. Onze docenten zijn stuk voor stuk vakexperten die je graag de kneepjes van het vak aanleren! Die skills vormen de basis van je verdere carrière!

niceToKnowHeader

• Massage is naast ontzettend goed voor het lichaam, ook voordelig voor de hersenen. Massage helpt het lichaam én de hersenen ontspannen, waardoor je helderder denkt, je beter concentreert en emoties makkelijker loslaat.
  • Massage verbetert drastisch de bloedsomloop.
  • Massage helpt ook voor een betere flexibiliteit en betere prestaties op het werk.
  • Laat je klant na een massagesessie steeds veel water drinken om de vrijgekomen afvalstoffen af te voeren.